SEKUNDASvět celebrit, svět kuriozit

Exhibicionisti jsou novým reklamním nástrojem

Netradiční způsob reklamní kampaně zvolila britská komunikační společnost Vodafone. Najala si totiž dva naháče, kteří pomalováni firemními barvami a jinak zcela nazí, vtrhli na hřiště při mezinárodním rugbyovém utkání mezi Velkou Británií a Novým Zélandem. Reklamní vtípek však bude mít dohru u policie a bude stát Vodafone nemalé peníze. Firma bude muset uhradit pokutu za dva najaté exhibicionisty. Podle britských zákonů však zaplatí pokutu i jako organizátor výstřelku. Výše částky není známa, nicméně pro obří společnost vyjde určitě levněji, než kdyby musela v médiích platit za běžnou reklamní kampaň. Spokojeni tak museli být téměř všichni. Exhibicionisti se ukázali a ještě dostali zaplaceno, diváci se pobavili, firma se dostala do povědomí lidí. Jediný, kdo musí být naštvaný je hráč novozélandského týmu Andrews Mahrtens. Naháči totiž vtrhli na hrací plochu těsně před tím, než se chystal zahrávat trestný kop. Přítomnosti výtržníků ho ale tak rozrušila, že minul.

Další články této kategorii: Ze života