Zaměstnaná policie poškozenému doporučila, ať si zavolá
Řidiči, který na policejní stanici v anglickém městě Hessle přišel nahlásit poničení vozu, bylo doporučeno, aby to nahlásil telefonicky, protože zrovna teď nemají čas.
„Přišel jsem na stanici nahlásit, že moje auto se stalo objektem nějakých vandalů. A oni se mě zeptali, jestli jsem to nahlásil telefonicky. Když jsem odpověděl, že jsem to přišel nahlásit osobně, odmítli mě s tím, že to nejprve musím nahlásit po telefonu. Je to opravdu nehorázné. Jen si uvědomte, jak je to směšné, že nemůžete hlásit zločin osobně,“ postěžoval si sedmapadesátiletý Andy Bevan. Byla totiž neděle a na strážnici byl nedostatek policistů. Rozčarovaný muž si šel tedy před stanici zavolat, ale nakonec se ani neobtěžoval. Zdrcený muž dodal: „Jen jsem chtěl, aby byl za to vandalství někdo chycen a potrestán, ale to asi stejně nebude v policejním zájmu. Paul Davidson, policejní šéf, k případu dodal: „Nebyl to standardní policejní postup. Pokud nebyl postižený spokojen se službami, kterých se mu dostalo, omlouváme se a zveme jej k novému přezkoumání jeho případu.“ O nestandardním policejní postupu by mohl vyprávět i tamní obchodník Grahem Taylor, který na stejnou policejní stanici přiběhl nahlásit vykradení obchodu s lihovinami. A hádejte, co mu doporučili - aby zavolal.
Další články této kategorii:
Smolaři a podivíni
, Krimi
, Ze života